Friday 6 July 2012

apakah jenis darah anda? B ke??

Wehhhhhh dalam hidup aku (mood hari ni aku hoke!) orang-orang yang rapat dengan aku rupanya banyak berdarah 'B'! Selain darah 'O'! Aigoooo..no wonder aku dah berasimilasi dengan baiknya dengan jenis darah 'B' sampai aku disangka juga berdarah B. Kuang3. 

Weh what's wrong with blood type 'B'? Nothing wrong. Cuma mereka tend to be a JERK. :P

Sikap self-centered mereka menyebabkan mereka kadang-kadang kelihatan agak selfish. Siapalah yang suka orang selfish kan? Pastu manipulative juga woo. They and their own world unless you're included in their world then you get their attention. As long as you're still within their interest. DAMN! Oppsss!!

They're cool and can be coldest. Euwww. Always lone ranger (sebab tu diaorg nampak lonely and catchy to my 'eyes'). Because they totally mind their own business. They keep things simple. Hate mess up things. They can simply IGNORE. Ayam! Owhhh my mind terbang to someone. Ko 'B' ke ha?? Bad boy type? Aehh?? Hmm..

Cuma yang bagusnya, mereka very FOCUS. Ada sifat kepimpinan. Good leader. Katanya la (Owh I doubt it!). Strict (HAHA). Ok, am being defensive (eh, BIAS!). Sorry. Let's be fair. Everyone is unique in their own way! Wink! Besides, as I said before, I got so many people whose love me with their blood type 'B'. ;)

1. My DADDY!
    Aku tak mahu cerita banyak pasal ayah aku but always I wonder, mum how come you married this man?? Mak aku gile lembut kot. Haha. Jahat je. Yup my dad; harsh, mean, EGO! but probably because his priority is family, could be that's why he really committed about us. And because we're living creatures lastly now he'd learnt to tolerate with our 'drama' too. :P

2. My Ge Ge
    Aehhh aku gila tak sangka. Haha. Coz abang aku ni gila macam nerd je. Macam type 'A'. Hehe. Tapi bila aku fikir macam mana dia mampu exclude diri dia dari kebanyakan orang (abang aku ni memang always lone ranger), his interest is HIS WORK (gila workaholic abang aku ni), but still he can make times for me (proof that I, one of his interest.:P). Hmm kadang-kadang bila dia 'sekolahkan' aku, ye aku dapat rasa side kekejaman yang dia cuba ajar pada aku. Haha. Really my sifu la my daddy n my ge ge ni! ^^V

3. Mr. O
    Dia ni lelaki yang asing yang aku akhirnya beri peluang untuk mengenali aku. Rapat di alam maya. Di luar bertukar-tukar senyuman je. Dia ni, lelaki yang emosi. Mudah terganggu emosinya. Aku pun tak sangka dia berdarah 'B'. Sebab dia tak cool langsung. Hee. BTW, he's still 'B' type. Mungkin dia belum tunjuk habis wajah sebenar dia pada aku kot, kan? Kan? Kan?

4. Beberapa close fren gegurl gegurl saya.
   Aha. Adalah ciri-ciri tu. Perempuan berdarah 'B' ni agak agresif. Harsh pada kata-kata atau sikap atau kedua-duanya. Major kawan-kawan perempuan aku yang berdarah 'B', got bitter tougue you know. Sentap hati mak nak. Naseb la kau aku dah kenal. Aigooo. Cumanya, diaorg ni tak kau usik tak la kena snap kan. Apa-apa hal pun, hati mereka baik sebenarnya. Sayang korang! :D

Last but not least, post ni bukan nak hentam orang berdarah 'B', cuma aku nak terima hakikat banyak rupanya orang berdarah 'B' dalam hidup aku ni. Muahahaha~~


No comments:

Post a Comment