Friday 8 June 2012

menghilang sedih cara saya

1. Saya banyakkan membaca surah Yassin. Doa Yassin saya baca makna dan hayatinya. Saya suka makna doa Yassin tuh!
2. Saya solat Taubat n solat Istikharah setiap pagi beserta solat Dhuha. Saya solat Taubat sebab saya rasa berdosa terlalu sedih hal dunia. Saya solat Istikharah moga Allah terus pandu hati saya dalam membuat keputusan yang seterus-seterusnya. Saya solat Dhuha sebab waktu tu waktu Dhuha. Hehe
3. STOP!, talking about my SADNESS. Dear, when you keep mentioning, repeating, words by words, the SAD IDEA will haunted u more longer. ENOUGH meh. Get LIFE!
4. Bersosial di alam nyata bukan di alam maya. ;)
5. Kiss n hug my mum n dad every morning every night. Lucky me still living wif my parents. But untuk yang unlucky skit, bela pet meh. Bela kucing batu ke, ikan puyu ke, labi-labi ke and so on pets yang ada di dunia.
6. Be thankful. Be realistic. Lupakan ilusi. Remember?
7. Cepat-cepat istighfar di kala setan duka lara mau menghantui semula. :)


Psttt sape suka katun ni??? :D

No comments:

Post a Comment