Monday 18 June 2012

someday I'll find my prince but my daddy will always be my king!

Lelaki yang paling sayang saya?
AYAH saya.
Lelaki yang sanggup berkorban untuk saya?
AYAH saya.
Lelaki yang selalu fikir kan kebahagian saya?
AYAH saya.
Lelaki yang pasti rindukan saya?
AYAH saya.
Lelaki yang selalu percayakan saya?
AYAH saya.
Lelaki yang tak pernah putus asa dengan saya?
AYAH saya.
Lelaki yang selalu ingin lindungi saya?
AYAH saya.
Lelaki yang selalu mahu senyuman saya?
AYAH saya.
Ayah, insan pertama yang melihat saya, selain mak bidan setelah sampai ke dunia. 
Tapi emak orang pertama yang merasa sentuhan saya.
Ayah yang kalut sedut hingus saya bila dah biru muka saya tak cukup udara. 
Masa bayi mana tahu buang hingus sendiri kan.
Ayah insan yang tak boleh lihat darah saya menitik ke tanah.
Digigit nyamuk pun sudah bising serumah.
Ayah keras orangnya. Kata-katanya bisa bila dikuasai amarah.
Tapi hatinya lembut juga bila air mata saya tumpah.
Tiada siapa galang ganti ayah.
Maafkan saya ayah.
Kasih saya belum sempurna sebagai anak ayah.
Hingga mati pun tak kan pernah sempurna seperti kasih ayah.
Selamat hari bapa ayah.
Terima kasih atau hadiah tak kan pernah cukup membalas jasa ayah.
Saya S A Y A N G ayah.
Sayang sangat-sangat.

Ni la ayah saya! Hensom kan??

Wehhh pe hal aku rindu ayah sampai menangis ni.?? Wuuuu....:'((

No comments:

Post a Comment