Saturday 17 August 2013

my E-day!

Hari ni aku bertunang. Serius je. Depa duk usik aku dah tak lalu makan la nebes la roh terbang ke mana lah. Eh. Cam takdok je. Baru tat sat aku mentekedarah mi kari semangkuk. Tak nebes pape dah ni. Habeh dah nebes time nak mai merisik ri tu. Hehe..

La ni aku duk baring menerap elok ja atas katil pengantin ni sambil tulis blog lg. Haa. Aku ngantuk dah ni sebenornya. Adei. Nak tengok tak bilik aku? Pinjam bilik mak ayah je ni. Haha. Pink..tirainya. Cadar pink yg dijanji entah ke mana. Ceh. Kuciwa skit.

Hehe. Gurau je. Orang sponsor itu ini pun dah cukup untung haa. Meh la intai-intai skit kejadian sekitar majlis. Hoho. Btw, gambar-gambar ni aku tambah pada 18 0gos, 5.30 petang. Maka makna dah selesai lah majlis pertunangannya. Alhamdulillah. Lancar dan selamat semuanya.


Pink kn kn kn? Hehe

Hadiah sehari sebelum bertunang. Hoho

Hazelnut brownies cheese cake. SEDAP!

Di kiri kanan ku ini rasa-rasanya dua-dua pun single mingle lagi ni. Haa

Hantaran dari pihak saya. Konsepnya, sarang burung. Hue3~~

Kawan yang sangat setia menemai saya melalui proses nak berumah tangga ni. Haha

My mak ucu a.k.a jurumekap saya.

My another bestie..^^

Bakal mak mertua yang macam excited semacam. Eer

Mummy saya.

Daddy saya. Sedey nak lepas saya. Rilex daddy. Baru bertunang je. Hee

Testimoni tu katering Sarah n Co. Hoho

No comments:

Post a Comment